FAQ

  • Wat zijn de huidige COVID-maatregelen?

    In het kader van de huidige gezondheidscrisis neemt Casino Ladbrokes.be alle nodige maatregelen om zijn klanten in de beste omstandigheden te ontvangen. Daarom vragen wij jou de hieronder vermelde maatregelen na te leven:


    • Gelieve bij het binnengaan van de speelzaal jouw handen te ontsmetten
    • Respecteer de social distancing met de andere klanten in de zaal alsook met de aanwezige personeelsleden.
    • Gelieve ten allen tijde jouw mondmasker te dragen tijdens jouw bezoek aan Casino Ladbrokes.be
    • Neem a.u.b. kennis van de verschillende instructies in de speelzaal
    • Kom niet naar de speelzaal als je symptomen vertoont
    • Gelieve gebruik te maken van elektronische betaalmiddelen

    Wees gerust, alle machines en gemeenschappelijke ruimten worden zeer regelmatig gedesinfecteerd en behandeld om een veilige ervaring te garanderen.

  • Wat zijn de openingsuren?

    Casino Ladbrokes.be is elke dag open van 11u tot 6u.
  • Wat zijn de verschillende betaalmethodes bij Ladbrokes.be casino's?

    De betaalmethodes in de Casino speelzalen zijn : Bancontact & Cash
  • Is mijn privacy beschermd als ik een Ladbrokes.be casino bezoek?

    Wanneer je een Ladbrokes.be casino bezoekt zorgen wij ervoor dat je privacy gegevens beschermd zijn. Ga voor meer informatie naar de rubriek “Ons beleid” onderaan deze pagina.
  • Hoe makkelijk is het om te parkeren in de buurt van het Casino Ladbrokes.be? 

    Casino Ladbrokes.be voorziet haar klanten van private en discrete parkeerplaatsen gedurende het bezoek aan de speelzaal.
  • Nog een andere vraag? 

    Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via volgend e-mailadres: help@ladbrokes.be of via volgend telefoonnummer: 089 24 64 07